Kemal ef. Fatkić iz Bihaća, bivši imam sa 20-godišnjim iskustvom, danas je uspješan poduzetnik u „civilnom” biznisu, ali i iskusan duhovni iscjelitelj koji zna napraviti zapise u skladu s Kur'anom i molitvama – rukjama te tako liječiti ljude od džina i sihira.

Uz to je jedan od rijetkih hodža koji demistificira ovu oblast opterećenu sujevjerjem, magijom, ljudskom naivnošću, pa i glupošću. U ispovijesti za naš list priča o svojim „slučajevima”, naravno, ne otkrivajući identitet osoba koje su mu se obraćale za pomoć. Na početku razgovora naglašava svoju pobožnost, poznavanje arapskog pisma i jezika te vjerskih pravila.

Kemal ef. Fatkić kaže da je među velikim brojem ljudi koji su dolazili da im pomogne najviše onih koji nisu imali problema. Napominje da postoji mali broj ljudi koji znaju raditi „ono što je Bog zabranio” – praviti sihire iIi instruirati džine i šejtane da vladaju ljudima.

– Kad mu proučiš rukju i vidiš da nema nikakvih reakcija, kažeš mu: „Prijatelju, tebi nije ništa”, a on se naljuti. Ljudi žele od hodže nekakav alibi, recimo, ako je sa ženom zakavgao – kaže Fatkić.

On tvrdi kako se kroz učenje određenih kur'anskih ajeta može otkriti ko simulira, jer se tokom učenja stalno prati ponašanje osobe. Dok uči rukju, traži da uvijek neko blizak od spomenute osobe bude prisutan, zbog sigurnosti same osobe kojoj se uči i mogućeg pogrešnog tumačenja učenja.

Džini, nevidljiva bića, tvrdi on, postoje i u stvarnosti se može dogoditi da se „nagazi ili naleti na njih”. Osobama koje imaju problem uče se kur'anski ajeti na uho i na vodu i u većini slučajeva, kaže Fatkić, „sihiri i uroci nestanu”.

– Imao sam slučaj čovjeka iz Cazina iz koga je progovorio džin. Bio je to za mene nevjerovatan prizor – jezik mu je bio nevjerovatno dug, skoro 20 centimetara – priča Fatkić.

Susreo se, kako navodi, i s „sijaset slučajeva padanja u nesvijest, a u svim slučajevima, kada se radilo o džinima i sihirima osobe su udarale dlanovima ili prstima po stolu, tukle nogama u trenucima dok se uči određeni kur'anski ajet, plakale ili se smijale te osjećale trnce u ekstremitetima, imale zujanje u ušima i ubrzano disanje”.

Čarke i zapisi

 Jednom prilikom je čovjek doveo kod mene svoju ženu, a kad je ona prilikom učenja rukje počela da vrišti i baca se po fotelji, pobjegao je iz kuće. Iz žene se javljao džin, a on ne može podnijeti učenje iz Kur'ana – priča Fatkić.

Sjeća se i slučaja kada je „jedan čovjek iz Bosanskog Novog tako mlatio glavom lijevo-desno otvorenih vilica da sam imao osjećaj da će mu glava spasti s ramena” .

U bogatoj praksi ističe i zapažanje o nekoliko sredina iz kojih redovno dolaze njegove mušterije.

– Takvi su gradovi Gospić, Drvar i Bosanski Novi. To su činjenice. Ne mogu to objasniti, vjerujem da u tim sredinama postoje oni koji prave sihire i upravljaju džinima – smatra Kemal ef. Faktić.

On je protiv reklamiranja duhovnog iscjeljivanja, jer smatra da se od ovog posla ne smije praviti biznis.

– Nažalost, postoje hodže koje koriste ljudske slabosti. Ljudi u nevolji vole da sa sebe skinu odgovornost kad im ne ide u životu, a neke hodže to koriste. Obično rade u paru. Dođe mu neki jadnik, sav u behutu, on ga ispita ko je, šta je, čiji je i onda mu kaže: „Hajde ti kod hodže u Bužim, on će to tebi najbolje napraviti”. U međuvremenu nazove svog bužimskog pajdu i dobro ga pripremi – objašnjava hodžinske „talove” Kemal ef. Fatkić.

Upravo zato, on tvrdi, da prilikom učenja rukje ili pravljenja zapisa ne uzima nikakve podatke od osobe.

– Bog zna tvoje ime, zna čiji si, ja od tebe ne moram znati ništa da bih ti pomogao – kaže efendija Fatkić, koji je u svojoj kući, kako tvrdi, primao političare, advokate, sudije, ljekare, vojna lica, bogate poduzetnike, muslimane, nemuslimane, ateiste…

O „pravljenju čarki” kaže da je moguće.

– U suri Bekare u 102. ajetu se kaže da su toj vještini ljude učili meleci Harut i Marut, ali kao iskušenje. U stvarnosti se čaranjem bave samo nevjernici – ističe Fatkić.

– Zapisi u kojima se, nastavlja on, pišu kur'anski ajeti i koji se uče na vodu su ispravni. U Kur'anu postoje ajeti za lijek i zovu se šifa. Ajeti za kvarenje sihira zovu se butulami sihr. Tu su i ajeti za kvarenje uroka, čuvanje i protiv straha. Postoje zli zapisi koji su zabranjeni po Šerijatu, a mogu imati željenog učinka – objašnjava Kemal ef. Fatkić.

 SLUČAJEVI IZ PRAKSE

Hrvatski zastupnik i bosanski političari

 Jedan sudija iz Hrvatske dolazio je zbog problema s kćerkom te snahom i sinom, a jedan zastupnik u Saboru Republike Hrvatske imao je nevolje sa ženom. Bilo je kod mene i bosanskih političara, ali u svim slučajevima zbog privatnih problema. Niko nije tražio zapis da pobijedi na izborima, a tako što ne bih ni napravio – priča Kemal ef. Fatkić.

Iskustvo s Albancem

Vrlo uzbudljiv događaj ef. Fatkić pamti i s posjetom bogatog Albanca iz okoline Zagreba čiji je sin doveo mladu s Kosova iz, također, imućne porodice. Sin je nakon mjesec ostavio suprugu i našao sebi neku Hrvaticu.

– Čovjek je došao uplakan i kaže: „Meni život visi o koncu. Poručila snahina porodica da to riješim ili nas nema”. Ako ne možeš, reci ko može. Napravio sam zapis da se sin vrati kući i uspjelo je – navodi Fatkić, uz konstataciju kako se, u princpu, ne treba miješati  u odnose između ljudi, ali treba uraditi zapis ako je veća korist nego šteta.

Halucinacije austrijskog oficira

 Jednom su mi doveli austrijskog oficira, bošnjačkog zeta, starog 35 godina, koji je, ispostavilo se, imao halucinacije. Vidio je na javi stvari koje može samo sanjati – zeca velikog kao tele, kravu s krilima. Tokom učenja rukje udarao je prstima po stolu i plakao – priča ef. Fatkić.

Par s Ferarijem

 Po preporuci su došli iz Sandžaka mladić i djevojka. On 1985. godište, a ona dvije godine mlađa. Živjeli su u Njemačkoj s roditeljima, bili zaručeni. Stigli su Ferarijem. Oko dva sata noću ušli su u moju kuću. Do pet ujutro sam učio rukju. Mladić je bio prestravljen, ukočen od straha. Njegova djevojka imala je džine, plakala je, vrištala, a ujutro je došla sebi. Danas žive zajedno, imaju dijete, ponekad se čujemo – još jedan je od brojnih slučajeva ef. Fatkića.

Šejh Abdu-r-Rezzak: Džin je kao pas, kada osjeti da se čovjek boji – on napada

Iako ga mnogi smatraju neobičnim čovjekom, za sebe kaže da je sasvim normalan. Rođen je 1971. godine kao treće dijete u egipatskoj porodici Al-Wakil. Završio je ekonomski fakultet, a potom upisao i studije na najstarijem svjetskom univerzitetu  “El-Azhar-u”. No, kako je ubrzo dobio posao asistenta poznatom egipatskom iscjelitelju Muhamedu Osami, studije na  “El-Azhar-u” je ostavio po strani.
U Bosnu i Hercegovinu je došao 1994. godine. Jedno vrijeme je boravio u Zenici, potom u Jablanici. U posljednje dvije godine, sa suprugom i sinom, živi u Sarajevu. Njegovo ime je Ahmed Al-Wakil Abdu-r-Rezzak. Trenutno se ubraja među najpoznatije iscjelitelje Kur'anom u cijeloj BiH. U prizemlju iznajmljene kuće u sarajevskom naselju Briješće pacijenti mu dolaze iz svih krajeva zemlje, uglavnom, različitog spola i religijske pripadnosti.

Utvare iza leđa

– Nije Vas strah posla kojim se bavite? Ipak se sukobljavate sa nevidljivim svijetom, sihirima, magijom…?

– Jednom jeste bilo, ali više nije, navikao sam.

– Šta znači, “Jednom jeste”?

– Liječio sam jednu ženu, i u pola tretmana je povikala kako mi neko stoji iza leđa. Sledio sam se i nisam se smio okrenuti. Ubrzo se sve smirilo, ali moram priznati, trebalo je dosta vremena da se oslobodim tog momenta.

– Kažete da liječite ljude od nevidljivih duhovnih bića – džina, znači li to da ih vidite?

– Ne, samo ih čujem. Mada, ima ljudi koji džine mogu i vidjeti. Ja ne! Postoji jedan čovjek u mom susjedstvu, koji ne liječi Kur'anom ali ipak vidi džine. Kada je Dejvid Koperfild dolazio u Sarajevo, pričao mi je da je vidio cijele vojske džina koji su došli sa Koperfildom. Pomoću tih džina, on zapravo, i manipuliše publikom.

– Rekli ste, “Manipuliše džinima”, zar je to moguće?

– To je, zapravo, jedan vid saradnje džina i čovjeka. Ljudi koji sarađuju sa džinima obično se zovu sihirbazi. E sada, obzirom da džini mogu djelovati na ljudsku psihu, onda sihirbaz tu mogućnost koristi za ostvarivanje određenih ciljeva – svojih, ili zbog novca i nekog drugog interesa. Džini, također imaju neku svoju korist zbog čega to sve i rade.

Melodični Kur’an

– Hoćete reći da džini mogu upravljati čovjekom?

– Džin ima mogućnost da jednim dijelom utječe na ljudski um. Jednostavno, takva su bića. Pa pomoću njih rade svi mađioničari. Na sličan način rade i proroci. Džini znaju, čuju i vide mnoge stvari, koje prenose sihirbazima. Na osnovu tih saznanja, ovi, kasnije, ukazuju na neke momente iz života.

– Dakle, sve se odvija u ljudskom mozgu. Da li je to njihov, mislim džinski, krajnji domet ili postoji još nešto?

– Naravno da postoji! Neplodnost žene može biti posljedica džinskog uticaja, ali i mnoga druga oboljenja za koje medicina nema lijeka. Ludilo, sljepoća, učestala glavobolja…

– Jako interesantno! Kakav je Vaš odnos prema takvim ljudima koji, kažete, sarađuju sa onozemaljskim svijetom?

– Meni dolaze mnogi pacijenti koji su se liječili kod takvih ljudi, jer se oni predstavljaju kao iscjelitelji, a zapravo se radi o klasičnim sihirbazima, koji, na osnovu sporazuma, mogu napraviti da čovjeku bude lakše jedan izvjestan period, ali to nije dugotrajno rješenje. Opet, Allah najbolje zna šta je ispravno.

– Dakle, grozite se na takve ljude, a kakav je Vaš odnos prema džinima?

– Uglavnom korektan. Radim na bazi dogovora. Volim kada džin napusti tijelo mojih pacijenata na jedan miran način. Ukoliko džin ne pristaje na saradnju, onda pristupim metodi ubijanja džina.

– Nožem ili nečim drugim?!

– Ne! Poznato je da većina džina ne može podnijeti melodično učenje Kur'ana. Kada džin neće da izađe iz čovjeka, ja učim Kur'an pokraj njega. Dugotrajno učenje, ali i davanje pacijentu maslinovog ulja, meda, ćurekota, pojedinih ljekovitih trava… džin bude uništen u potpunosti, jer ga takve vrste ljekobilja stješnjuju u čovjeku. Ali, to je krajnja metoda na koju se odlučujem.

– Žao Vam ih je?!

– Oni znaju biti i nezgodni. Obzirom da žive u porodicama: udaju se, žene, rađaju djecu… baš sve kao i mi, postoji mogućnost osvete od bližnjih rođaka ili potomaka. Ali i iz nekih moralnih razloga. Osim toga, mislim da i oni znaju biti korektni ukoliko se prema njima ponaša korektno.

Džini u WC-u

Ramiz, koštunjavi starac, jedan je od prisutnih kojeg smo zatekli u šejhovoj ordinaciji, sjedio je skršetnih ruku. Nije želio otkrivati svoj identitet u cjelosti. Boji se, kaže, onih zbog kojih je kod šejha i došao, a koji još uvijek slobodno šetaju gradom. Traži lijeka za sina.

– Odveli su ga, kao sedmogodišnjaka, ‘94. godine u logor. Kada je napokon bio razmijenjen, njegovo stanje je bilo očajno. Imao je psihičke i fizičke zaostatke u razvoju. Čuo sam da šejh ima ljekovite trave, med, ulja… koje odlično djeluju na zdravlje.

Gospođica Nizreta (27) iz Sarajeva je došla kod šejha zbog psihičkih tegoba. U tri navrata je ležala u bolnici za duševne bolesnike.

– Bojala sam se svega oko sebe. Televizora, mraka… nisam smjela ostajati sama. Kod šejha sam bila i prije na jednom tretmanu i bilo mi je bolje. Onda više nisam dolazila i ponovo sam počela osjećati iste strahove. Ovog puta moram izdržati do kraja.
Ona vjeruje da se nije propisno ponašala u životu, te da je nagazila na džinsko kolo.

– Kada sam jednom prilikom čistila WC kod daidže u Njemačkoj čula sam kako me neko doziva. Šejh kaže da sam vjerovatno uznemirila džine koji su boravili u WC-u tog momenta. Ljekari nikada nisu mogli definisati moje oboljenje, no, šejh mi je pomogao.

Nakon razgovora sa Nizretom, stigla su još dva pacijenta. Jedan je bio krupniji čovjek, srednjih godina, odjeven u vojničku uniformu. Drugi je bila starija žena. Sa njima nismo razgovarali, jer već smo bili spremni da napustimo šejhovu ordinaciju.

Kiša je lijek za mnoga oboljenja

Islamski učenjaci, oslanjajući se na mudrosti Kur'ana, kažu da se svaka bolest spušta iz neba ali i svaki lijek dolazi upravo odozgo, i to u kiši. Zato je, kažu, kišnica zdrava.

– Dovoljno je da čovjek izađe na kišu, da pokisne i da time riješi mnoge zdravstvene probleme. Ukoliko pak ne uhvati kišnicu, onda neka lijek traži u biljkama jer se on iz kišnice prenosi na njih – kaže šejh Rezak.

Med je božanski lijek

Džin ima mogućnost da jednim dijelom utječe na ljudski um. Jednostavno, takva su bića. Pa pomoću njih rade svi mađioničari. Na sličan način rade i proroci. Džini znaju, čuju i vide mnoge stvari, koje prenose sihirbazima. Na osnovu tih saznanja, ovi, kasnije ukazuju na neke momente iz života.

Iako svoje tretmane počinje i završava učenjem određenih Kur'anskih ajeta, šejh Rezak za svoje tretmane nerijetko koristi med, maslinu i maslinovo ulje, čurkotovo ulje, tamijan…

– To je, zapravo, medicina Božijeg poslanika Muhammeda s.a.v.s. On je često preporučivao med kao lijek. To je Božanski napitak, spominje se i u Kur'anu, i treba ga koristiti što češće. Unošenjem meda i drugog ljekovitog bilja, organizmu dajemo takav stimulans da je nakon toga on u stanju oduprijeti se svakom oboljenju. Mada, sve što se dešava – dešava se Božijom odredbom. Biljke, med, ljekari… samo su posrednici preko kojih se lijek prenosi na čovjeka – kaže šejh Rezak

Džin je kao pas

Šejh Rezak kaže da je do sada spasio mnoge od džinskog uticaja. Ali i udijelio mnoge savjete u vezi sa ovim problemom. U tu svrhu je izdao i knjigu “Ključevi spasa”, u kojoj objašnjava pojedinosti ovog problema.

– Džin je kao pas. Kada osjeti da se čovjek boji – on ujeda. Tako i džini, napadaju kada je čovjek najslabiji. To su momenti prevelike radosti ili prevelike tuge, odnosno, kada čovjek zaboravi na Boga. U ovakav problem čovjek može doći i slučajno, tj. ako ih nenamjerno uznemirimo na prljavim i napuštenim mjestima, gdje oni najčešće borave. Zato se preporučuje izbjegavanje takvih mjesta. Problem može doći i ciljano, ako sihirbaz pošalje džine. To se naročito dešava danas, u svijetu kapitalizma. Djevojke koje se oskudno odjevaju, mogu postati meta džinu. Oni napadaju i ljude slabog imuniteta, baš kao i virus.

About The Author

Urednik

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.